![]() |
|
|||||||
| Til og fra Kæledyr.dk Ris, ros, forslag, spørgsmål, kommentarer, guides og nyheder omkring kæledyr.dk. |
![]() |
|
|
|
Trådværktøjer | Søg i denne tråd |
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Huske-/arbejdsliste - nuværende og kommende projekter
Man kan ikke rumme det hele i hovedet så for en sikkerheds skyld skriver jeg her lidt noter på, hvad der formentlig kommer i fremtiden. Tidshorisonten er ukendt, da det hele afhænger af, hvor meget tid jeg vil have. Det vil også give jer brugere et lille indtryk af, hvad i kan forvente. Skrevet i vilkårlig rækkefølge:
Dyremedaljer: 1. Flere medaljetyper 2. Problem: Opdatering af point er kræver tilsyneladende manuel handling og ikke automatisk, som det bør være. Dyreforum: 1. Fortitler/emnekategorier. - Skal det være påkrævet eller som nu frivilligt? - Hvilke skal være per kategori og hvilke skal være globale? - Under alle omstændigheder lave det for nyheder/guides Dyreportal: 1. Højst sandsynligt kommer der en portalløsning i stedet for den nuværende struktur. Så vidt muligt lave tingene per dyreart/kategori Dyrelinks: 1. Lave den færdig, så folk rent faktisk kan bruge den... Gensidigt link skulle virke nu, men brugerne skal kunne oprette sine egne favoritlinks. 2. Fejl i humørikonet. Url-stien skal rettes. Brugergrupper: Oprette brugergrupper, så man kan flere ting, desto mere aktiv man er/har været. Skal dette være baseret på indlæg alene eller på pointsystemet (dyremedajler)? Dyremarkedet: 1. Mangler forskellige småting Dyrevideo: Der kommer med stor sandsynlighed noget video "et eller andet", formentlig delt op på kategorier ligesom alt andet. Dyregalleriet: Er usikker på, om det er den rette software - muligvis skifte til et andet program. Hvis det sker, skulle der være en god chance for at nuværende billeder og kommentarer kommer med. Dyredatabase: Folk kan tilføje sit dyr med dyrets data... Smilies: Flere smilies. Har dem klar - vil dog lave brugergruppesystemet først. Humørikoner: Er på prøve.... Fejl er forrykket i firefox. Alternativt lav standardplacering. 14. August 2009: Virker nu Konkurrencer: Det er jo blevet så populært... Overskuelighed: - Så vidt muligt gøre tingene/navigering så overskuelig for brugerne som muligt... - guides/manualer + mere...
Sidst redigeret af Brian : 14-08-2009 kl. 14:20 Årsag: tilføjede punkt 2 under dyrelinks |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren journalist
|
hej brian ja det lyder skønt men husk også du har børn du skal jo også have fri ikke mvh Gregersen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
|
Jo tak.... Jeg skal nok være forsigtig... Fremover vil jeg helt sikkert tage nogle perioder fri, dvs. jeg checker kun, hvis der er et eller andet akut og/eller spørgsmål. Det er udviklingen og den tid der går med det, der er en tidrøver...
I december prøvede jeg at holde fri i cirka 3 uger med udviklingen, og det gav fornyet energi og inspiration bagefter... Så det er helt sikkert noget jeg vil gentage - og sikkert også med en længere periode... Selv om siden her stadig har en del småfejl og mangler, så man på et tidspunkt bare erkende, at det ikke er menneskelig muligt at nå det hele...- specielt ikke med småfolk i huset...
|
|
|
|
#4 |
|
Bruger
Blev tilmeldt: Jun 2010
Bopæl:
København
Kæledyr: Akvariefisk
Dyreblog: 1
Tak: 0
Takket 0 gange i 0 indlæg
Mit humør:
|
hmm hvad med lidt reklame for siden??
syntes her er lidt stille? :( - og det er synd da der er masser af gode muligheder for debat af alle former for dyr. og mener der er jo MILLIONER af dyreelskere :D |
|
|
|
![]() |
| Tags (nøgleord) |
| kæledyr.dk |
| Trådværktøjer | Søg i denne tråd |
|
|