![]() |
|
|||||||
| Off Topic Stedet hvor du kan skrive indlæg som kan handle om kæledyr - men ikke nødvendigvis behøver at gøre det. |
![]() |
|
|
|
Trådværktøjer | Søg i denne tråd |
|
|
#1 |
|
Erfaren journalist
|
Båd
Ja undskyld at jeg ikke er her så meget her på.
Det er jo ved at blive sommer så har jeg travlt jeg er ved at lave min båd så jeg kan komme ud at fiske samt sejle en tur med lille mor og hvores hund siva jeg håber at blive ferdig med båden om 14 dage. men mange hilsner til alle her på Kæledyr fra Dennis Gregersen ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Det er efterhånden lang tid siden jeg sidst har været ude og fiske fra båd, men jeg husker det som noget dejligt afslappende, afstressende + en masse frisk luft!
![]() 3 lynhurtige spørgsmål: 1) Hvad skal der gøres før båden er helt klar til at gå i søen? 2) Hvad kan man fange, dér hvor du fisker? 3) Hvad er den største fisk du har fanget?
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren journalist
|
Båd
jeg er ved at lappe den for den er gået i svejsningen og så skal jeg male den. den største fisk jeg har fanget er en torsk på 16 kg og en laks på 12 kg.
du kan jo bage komme en tur til bornholm så kunne vi tage ud at fiske jeg har masser af fiske stænger så du behøver ikke at tænke på det.. MVH Dennis Gregersen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Wauw - det var da ellers nogle store nogle!
Tak for invitationen. Det vil jeg da meget gerne..., når jeg ellers kan finde tiden til det...
|
|
![]() |
| Trådværktøjer | Søg i denne tråd |
|
|