Kæledyr.dk  

Medlemmer Dyregalleriet Dyrekalender Dyrelinks Dyrechat Dyreblog Dyremarkedet Grupper
Tilbage   Kæledyr.dk > Dyreblog

Gammel

Fotograf søger folk med usædvanlige husdyr til portrætter/reportage for dansk magasin

Publiseret 15-07-2010 kl. 13:44 af Anders Foto

Hej allesammen.

Jeg er freelance fotograf der skal lave en reportage/nogle portrætter til et dansk magasin for almene boligejere: BoDk. Historien handler om folk der har udsædvanlige husdyr. Det vil foregå på den måde at jeg kommer forbi og fotograferer jer sammen med jeres dyr. Da jeg bor i København har jeg kun mulighed for at fotografere øst for Storebælt.

Hvis du er interesseret må du meget gerne skrive til: anders(snabela)andersbirch.com eller ringe til mig på: 60136060.

VH Anders Birch
Begynder
Publiseret iIkke-kategoriseret
Visninger 97 Kommentarer 0 Anders Foto er offline
Gammel

Grønkindet conure.

Publiseret 24-06-2010 kl. 14:10 af mickro89

Yes så lykkedes det!! Jeg fandt min længe eftersøgte papegøje

Jeg skal hente den d.7 i rødby - en lille køretur på 1½ time lige nu er den kun lidt over en måned gammel og er begyndt at spise selv. Den og dens søskende er håndopmadet -hvilket bliver en fordel når jeg skal overtage

Jeg glæder mig så meget til at få den hjem.
Jeg vedholder at skrive den, da de ikke er kønsbestemte

Jeg har derudover fundet det perfekte bur et gammelt patina hænge bur

det bliver så godt
Bruger
Visninger 154 Kommentarer 1 mickro89 er offline
Gammel

Hvad bør man vide om kaniner?

Publiseret 19-06-2010 kl. 15:06 af >Maria<
Tags (nøgleord) kanin

Jeg skal have en kanin. Har folk i baghånden som har meget forstand på dem, men sådan lidt kort og godt:

Hvad bør man vide om kaniner?
>Maria<'s Avatar
Rotteentusiast af 1. grad
Publiseret iKaniner
Visninger 129 Kommentarer 1 >Maria< er offline
Gammel

rotte

Publiseret 24-05-2010 kl. 19:22 af difo

Så ha jeg anskaffet mig endnu et dyr, denne gang en rotte. Han er en husky på 7 uger, og er bare noget af det sødeste jeg længe har set.
Bruger
Visninger 224 Kommentarer 3 difo er offline
Gammel

Marsvin

Publiseret 21-03-2010 kl. 20:15 af ninse

Jeg har det mest støjende marsvin, han hedder BasseHan er en dejlig Albino, jeg troede aldrig at jeg skulle have sådan et marsvin, da jeg ikke kan lide røde øjne, men så holdt jeg ham og var solgthan er bare så dejlig....meen kors hvor han kan larme.
Basse står ved siden af vores hamster Miver, og når der er gang i Miver, så farer Basse også rundt, det er sjovt at se.
Jeg har også 2 undulater, de snakker også, så vi har næsten en hel dyrehandel.
Min Grayhound Kill-Kenny har kun et opgivende blik tilovers til dem, jeg kan næsten høre hans suk
Men undværer de skønne dyr....det kunne jeg ikke.
Begynder
Visninger 278 Kommentarer 0 ninse er offline
Gammel

Kan kaniner tåle broccoli?

Publiseret 16-03-2010 kl. 18:44 af Helena

Jeg er blevet lidt i tvivl om vores kanin kan få broccoli, for nogle mener at det ikke er godt for kaninen, mens andre mener at man sagtens kan give kaninen broccoli.

-Så jeg håber at der er nogle her, der kan besvare mit spørgsmål :)

Hilsen Helena.
Bruger
Publiseret iKaniner
Visninger 549 Kommentarer 4 Helena er offline
Gammel

Bella <3

Publiseret 15-03-2010 kl. 14:40 af charlottepigen
Opdateret 16-03-2010 kl. 23:46 af Brian

Bella, er den killing jeg har fået. Jeg havde overvejet enten at få en hund eller en kat på et tidspunkt.

Og det blev så en killing, hurtigere end jeg havde regnet med, men jeg er glad for hende.

En jeg kendt bor et sted, hvor de lige pludselig ikke måtte have dyr mere, og hun spurgt og i starten sagde jeg det ved jeg ikke osv. Og så gik jeg og tænkt det mest af ugen over det, fordele og ulemper ved at få en kat til.

Efter mange overvejelse valgt jeg at få Bella. Så jeg hentede hende i lørdags.

Gizmo og hende skal lige vænne sig til hinanden og lære hinanden bedre at kende.

Men det bliver godt for dem begge to at have hinanden, det tror jeg virkelig.

Jeg lægger billeder ind af hende en anden dag :)
charlottepigen's Avatar
Skribent
Publiseret iKatte
Visninger 190 Kommentarer 0 charlottepigen er offline
Gammel

Jordegern

Publiseret 11-03-2010 kl. 22:08 af Infernal
Opdateret 11-03-2010 kl. 23:18 af Brian

Hej alle sammen

Jeg kunne vildt godt tænke mig et jordegern, men kan virkelig ikke finde nogle steder, hvor man kan købe en :( håber nogen vil hjælpe mig :)
Begynder
Publiseret iJordegern
Visninger 459 Kommentarer 2 Infernal er offline
Gammel

Engelsk bulldog

Publiseret 07-03-2010 kl. 20:55 af badutski
Opdateret 07-03-2010 kl. 21:54 af Brian

Hej

Jeg leder efter nogle som avler engelske bulldog. Er der nogle der kender nogle der gør det?

Hilsen NM
Begynder
Publiseret iHunde
Visninger 460 Kommentarer 1 badutski er offline
Gammel

Fremtidig dyrepasser tilbyder hundeluftning og kæledyrspasning

Publiseret 02-01-2010 kl. 03:03 af debbi1

Hej mit navn er Deborah og jeg tilbyder hundeluftning og kæledyrspasning.
Jeg er 20år og skal uddanne mig til dyrepasser.
Jeg tilbyder luftning af hunde og når du er på ferie tilbyder jeg pasning af dine kæledyr, sørger både for fodring, vanding og aktivering. (pasning Kun i Københavnsområdet)

Priser:
Hundeluftning – 100kr/time og eventuelt efter aftale
Pasning af kæledyr – 125kr/time og eventuelt efter aftale.
Kontaktes via. mail: crazy-g1@hotmail.com
fremtidig dyrepasser
Visninger 395 Kommentarer 0 debbi1 er offline
Gammel

StrøTanker Og Planer;)

Publiseret 20-10-2009 kl. 23:12 af Subfusca
Opdateret 20-10-2009 kl. 23:15 af Subfusca (stavefejl)

Tirsdag D. 20-10-09, ca. 20.30 kom jeg ned i kælderen hvor jeg også har en del dyr, et rent rutinetjek, og der så jeg at endnu en af mine "adderkopper" (som nogle kalder dem) havde skiftet ham. Det vækker stor glæde i mit hobbyhjerte, og specielt fordi jeg har haft bassen lige fra stadiet efter "Eggs With Legs"...Så den var lille, men vokser fint må jeg sige. Jeg har endnu ikke haft avl på nogle arter da jeg kun har været i hobbyen i et års-tid....Men; Planen er da helt klart at lave noget avl på fx en god begynderart...Noget Grammostola sp.
Det bliver sq spændende. Samt udvider jeg snart og prøver at få en kæmpemelormAvl(Zophoba), op at køre....
Subfusca's Avatar
Latrodectus
Publiseret iKrybdyr
Visninger 634 Kommentarer 2 Subfusca er offline
Gammel

om kanarie

Publiseret 14-10-2009 kl. 21:28 af jannie
Opdateret 16-03-2010 kl. 23:49 af Brian

er der nogen der vil snakke om disse fugle.
Bruger
Publiseret iFugle
Visninger 342 Kommentarer 1 jannie er offline
Gammel

Gizmo

Publiseret 03-09-2009 kl. 12:02 af charlottepigen

Nu er jeg så den heldige ejer af gizmo som jeg har haft omkring 3 uger. Jeg fik hende fra brande internat. De fortalt at
da hun kom havde hun killinger og så har hun været så god af sig at tage to forældreløs killinger til sig. Så hun var lige vendt fra med de sidst to killinger da jeg fik hende.

Hun var en del tynd, forståeligt når hun har haft killinger. Så da jeg kom hjem med hende tænkt jeg på at hun hendes base skulle være i køkkenet. Det endte med at hun løb under sengen .

Hun var utrolig bange for alt i starten. Men hun har gjort utrolige store fremskridt, jeg føler mig stolt som "en mor" på en måde.

Gizmo har så været meget nysgerrig ang. Sita, men det går godt med dem.
charlottepigen's Avatar
Skribent
Visninger 384 Kommentarer 0 charlottepigen er offline
Gammel

Regnbuebroen...

Publiseret 23-07-2009 kl. 15:37 af LeLaJe

Lige inden man når himlen, ligger der et sted, der hedder Regnbuebroen.

Når et dyr dør, ét, der har været specielt knyttet til én hernede, vil dyret stoppe ved Regnbuebroen. Der er enge og bakker, hvor alle vore særlige venner kan løbe og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin og vore venner har det varmt og dejligt.

Alle de dyr, der har været syge og gamle har fået deres helbred og kræfter igen, de, der var sårede eller lemlæstede, er raske og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage.

Dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting: De savner hver især én, der betød meget for dem, én, de var nødt til at forlade.

De løber alle sammen og leger i en stor flok, men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper og stirrer mod horisonten.

Øjnene er klare og intense, og den ivrige krop begynder at skælve over det hele.

Pludselig forlader den heldige flokken og flyver over det grønne græs, hurtigere og hurtigere løber dens ben.

Du er blevet opdaget, og når du og din specielle ven endelig mødes igen, klynger I jer til hinanden i glædesstrålende genforening for aldrig at skulle skilles mere. Glade kys regner ned over dit ansigt. Dine hænder kan igen kærtegne det elskede hoved, og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne, der tilhører dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv, men aldrig fra dit hjerte.

Så kan I krydse Regnbuebroen sammen...

Idag har jeg sendt Ramses til det specielle sted ved Regnbuebroen... Det gør ondt på mig og ikke hende, nu... :crying[1]:
Hardcore bruger
Visninger 593 Kommentarer 1 LeLaJe er offline
Gammel

Olivia katten søger babysittere i KBH området

Publiseret 06-07-2009 kl. 11:32 af Olivia Katten
Opdateret 07-07-2009 kl. 19:39 af Brian

Kære alle sammen
Jeg er en skøn indekat der hedder Olivia, jeg bor i Herlev, meget tidligt i mit liv var jeg lidt ude, men nu vil jeg helst ikke, jeg nyder dog at få luft ind igennem vinduet som min mor sørger for at have i hasp så jeg ikke bliver fristet til at hoppe ud hvor jeg bestemt ikke kan finde hjem igen, min far og jeg har et meget nært forhold, vi ligger ofte sammen på sofaen på ryggen og ser sport og får en lille lur, jeg elsker også at falde i søvn ved siden af ham og mor i sengen når jeg bliver nusset på maven. Jeg har lige været på ferie ved min farmor i Århus, men mor og far synes det er lidt langt for mig at jeg skal køre så meget i bil, Jeg tror jeg har været over broen mindst 10 gange, så derfor vil mor gerne at jeg får nogle søde "barnepiger" i nærheden af Herlev som kan passe mig og nusse mig mens de holder ferie, for jeg skal i hvert fald ikke med i den varme- PYHA!! Så hvis du har lyst til at blive min barnepige i en uge eller en weekend engang imellem og også er glad for at lege, så kontakt endelig min mor, det ved jeg hun ville blive rigtig glad for, KNUSER fra Olivia Katten
Begynder
Publiseret iKatte
Visninger 554 Kommentarer 1 Olivia Katten er offline

Alle klokkeslet er GMT +2. Klokken er nu 11:17.

Kæledyr.dk - Copyright ©2005-2009
Kæledyr.dk's side på Facebook Nope.dk - Danmarks Effektive Portal