Kæledyr.dk  

Medlemmer Dyregalleriet Dyrekalender Dyrelinks Dyrechat Dyreblog Dyremarkedet Grupper
Tilbage   Kæledyr.dk > Dyreblog

Gammel
Bedømmelse: 1 stemmer, 5,00 i gennemsnit.

Kæledyr.dk på landkortet

Publiseret 25-01-2009 kl. 15:21 af Brian

Jeg har installeret en lille landkort, hvor man kan se de seneste 100 besøgende. Tryk på forsiden nederst til venstre:

Det er en af den slags ting, som er mest for sjov og ikke meget andet.. Men den giver da et udmærket indtryk, hvor i landet folk kommer fra, og den er også forholdsvis præcis... Det ser ud til, at nøjagtigheden er indenfor nogle få kilometer.

Heldigvis frasorterer den søgerobotter, ser det ud til i hvert fald...

Bare lige for en ordens skyld, vil jeg ikke love 100%, at der fremover altid vil være denne lille feature...
Brian's Avatar
Administrator
Visninger 1075 Kommentarer 2 Brian er offline
Gammel
Bedømmelse: 1 stemmer, 4,00 i gennemsnit.

hunden knurrer

Publiseret 20-09-2008 kl. 11:48 af lena
Opdateret 06-10-2008 kl. 00:43 af Brian

hej . vi har fået en kleiner munsterlander , den er 3 år . vi fik at vide at den var lidt over beskyttende . men ik at den ville knurre ,den knurrer af de piger mine piger har med hjem , også lidt af min den ene af mine piger. så mit spørsmål er , er det noget den holder op med hen af vejen ,har haft den i 2 mdr . hvad kan man evt. gøre ?
Begynder
Publiseret iHunde
Visninger 1142 Kommentarer 1 lena er offline
Gammel
Bedømmelse: 2 stemmer, 3,00 i gennemsnit.

Så er dyreblog åben!

Publiseret 12-03-2008 kl. 15:03 af Brian
Opdateret 13-03-2008 kl. 01:36 af Brian

En lille nyhed. Du har nu mulighed for at starte din helt egen personlige dyreblog. Skriv om dig selv, dine kæledyr eller hvad du nu måtte have på hjertet.

God fornøjelse....
Brian's Avatar
Administrator
Visninger 1140 Kommentarer 2 Brian er offline
Gammel
Bedømmelse: 1 stemmer, 1,00 i gennemsnit.

Hannah er en fantastisk flot engelsk Bulldog

Publiseret 08-10-2008 kl. 10:45 af godfrey sanders

Hannah er en fantastisk flot engelsk Bulldog
Hvalp. Champion bloodlines.Come med nuværende vaccinationer, dewormings, sundhed garantere, Certificate of Health fra Vet. Denne hvalp er en stjæle på 6500Kr. Hun er en baby ikke at gå glip af! Kontakt mig nu for at få flere oplysninger
Begynder
Publiseret iHunde
Visninger 902 Kommentarer 1 godfrey sanders er offline

Alle klokkeslet er GMT +2. Klokken er nu 04:15.

Kæledyr.dk - Copyright ©2005-2009
Kæledyr.dk's side på Facebook Nope.dk - Danmarks Effektive Portal